بهترین کتاب های کمک درسی کنکور 1395 (برای تمام رشته ها)

عنــــصــــر شـــــــیــــک

ما در شبکه های اجتماعی

دراین مطلب بهترین کتاب های کمک درسی کنکور 95 تجربی و ریاضی، انسانی و هنر خلاصه و مفید شرح داده شده است. در اغلب سایت ها منابع گوناگونی معرفی شده که بیشتر آنها عامل سردرگمی و وسواس فکری داوطلبان کنکوری است. سایت کنکور8 همواره سعی داشته بهترین و ناب ترین مطالب را مختصر و مفید ارائه دهد چراکه معتقدیم "وقت یک داوطلب کنکوری ارزشمندترین سرمایه اوست!"

 

بهترین کتاب های کمک درسی کنکور 95

قبل از مطلب اصلی چند مطلب مفید دیگر پیشنهاد می کنیم: 

برای کلیک روی عنوان های زیر نگران نباشیددر صفحات جدید باز خواهند شد و پس از مطالعه این مطلب با خیال راحت میتوانید مطالب باز شده ی جدید را بلافاصله مطالعه بفرمایید.

مهمترین دام های کنکور   100درصد لازم برای هر کنکوری<<<<<<<<<

دانلود جزوه عالی نکات طلایی عربی کنکور (مبلغ:8000تومان  رایگان)

دانلود جزوه 0 تا 100 زیست شناسی - تالیف رتبه 17 کنکور سراسری (فوق العاده! ترکیبی و مفهومی)

دانلود عربی موسسه ونوس (فوق العاده!!) کلیک کنید

 

اکنون بهترین کتاب های کمک درسی کنکور 95:

بهترین کتب تستی و کمک درسی دروس عمومی (تمامی رشته ها):

بهترین کتاب های کمک آموزشی و تستی درس ادبیات و زبان فارسی:

برای رسیدن به درصد عالی در درس ادبیات باید کتاب ها را به صورت مبحثی تهیه کنید:

برای لغت، املا و واژگان: نشر الگو

زبان فارسی و آرایه: نشر الگو  یا کتاب تخته سیاه . هردو در یک سطح هستند و تفاوتی ندارد.

تاریخ ادبیات: کتاب(+اعلام)، اگر میخواهید تمام تاریخ ادبیات ها را یکجا و شسته رفته داشته باشید: کتاب تخته سیاه 

پیشنهاد می کنیم پس از پایان هر مبحث از کتاب های فوق تست ها را از کتاب ادبیات موضوعی گاج بزنید. و از پراکندگی مباحث در کتب مختلف نترسید! با تهیه بهترین منابع شما یک گام از بقیه داوطلبان جلوترید! 

بهترین کتاب های کمک آموزشی و تست عربی:

کتاب های درس عربی را با توجه به سطح خود انتخاب کنید. برای درس عربی اگر پایه ی ضعیفی دارید پیشنهاد میکنیم از لوح فشرده عربی کنکور گاج استفاده کنید. فوق العاده به شما کمک خواهد کرد میتوانید از سایت گاج با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. درصورتی که سطح قابل قبولی دارید میکرو گاج (طوسی: تالیف علی فیلی) ، خیلی سبز( فوت و فن عربی ) استفاده کنید. 

توجه بفرمایید کتاب ایاد فیلی نیز یکی از منابع خوب سابق بوده است در سال های اخیر به دلیل استاندارد نبودن کامل تست ها صرفا جنبه آموزشی داشته و توصیه نمی شود.

بهترین کتاب های کمک درسی و تست دین و زندگی:

برای درس دین و زندگی ابتدا کتاب درسی!! باید آیات کتاب های دین و زندگی 2و3و4 را کامل یاد بگیرید بطوری که اگر آیه ای پرسیدند آیات قبل و بعد آن را بدانید و به سرعت تشخیص دهید که مربوط به کدام سرتیتر یا تییتر از متن درس است. پس از کتاب درسی کتاب گاج (جامع و آیات و نکات) که بصورت مفصل به به این درس پرداخته و اگر به دنبال یک کتاب خلاصه تر هستید خیلی سبز را پیشنهاد میکنیم که حجم کمتری دارد اما پس از کتاب گاج بهترین منبع کمک درسی شناخته شده است.

بهترین کتاب های تستی و کمک آموزشی زبان انگلیسی:

برای زبان انگلیسی کتاب مبتکران دکتر اناری. همچنین کتاب انتشارات شبقره (رضا کیاسالار)خیلی سبز جامع، reading خیلی سبز. تمام کتاب هایی که در این مطلب معرفی شده منابع بسیار خوبی هستند و تفاوت زیادی با هم ندارند و اولویت بندی انجام شده بخاطر تمایز های جزئی است.

 

و اما دروس اختصاصی: بهترین کتب کمک آموزشی دروس اختصاصی کنکور تجربی، ریاضی، انسانی و هنر به ترتیب در ادامه بررسی شده است.

بهترین کتاب های کمک درسی کنکور 95 تجربی (دروس اختصاصی):

موثرترین کتب های تستی و کمک درسی زمین شناسی

اولین، بهترین و قدرتمند ترین کتاب در زمین شناسی به لحاظ حجم مطلب و تاثیر خارق العاده آن برای کنکور کتاب  هفت چیز زمین شناسی خیلی سبز. که با وجود حجم کم میتوانید در مدت زمان کوتاه به درصد بسیار خوبی برسید. اگر میخواهید درصد بالایی در زمین شناسی کسب کنید کتاب زمین شناسی جامع مهر و ماه (که تقریبا حجم آن دوبرابر کتاب خیلی سبز است و دارای تست های بیشتری است) را نیز توصیه میکنیم.

کتاب های تستی و کمک آموزشی زیست شناسی:

بهترین کتاب موجود درحال حاضر برای زیست در کنکور تجربی همایش زیست شناسی (نشر دریافت) است [برای دانلود این کتاب اینجا کلیک کنید]. این کتاب بیشتر برای درسنامه است و برای تست از کتاب های گاج استفاده کنید. در اغلب کتب گاج استاندارد های تستی رعایت شده است. توجه: پیشنهاد ما برای بدست آوردن درصد بالا در زیست شناسی کنکور پک کامل زیست (5جلد کتاب): کتاب 2 جلدی همایش زیست شناسی (برای درسنامه) و برای تست: کتب سال دوم و سال چهارم گاج. و کتاب سال سوم نشر الگو به لحاظ داشتن تست های استاندارد).

هشدار ها: از خرید کتاب گربه به دلیل نداشتن تست های استاندارد خودداری کنید! تست های کتاب گربه صرفا برای سنجش میزان یادگیری شما می تواند به کار رود و ارزش تستی به لحاظ نداشتن استاندارد های لازم را ندارد. تست های کتاب خیلی سبز هم استاندارد های لازم برای کنکور های سال های اخیر را ندارد. اگر می خواهید تست بیشتری کار کنید از کتب 8000تست گاج برای تست استفاده کنید.

 

تبصره: در صورتی که زمان کافی برای مطالعه این درس دارید، کتاب های فاگوزیست (مولف:فردین جوادی) را که پوشش بهتری روی مطالب دارند می توانید به جای کتب همایش زیست شناسی استفاده کنید. (فاکتور زمان را درنظر بگیرید، چرا که کتب فاگوزیست حجم بیشتری از مطالب را در بر میگیرد و مطالعه ی آن زمان بر است)

سوال: من که گیج شدم. بالاخره کدوم کتابارو بگیرم؟ پاسخ: منابع معرفی شده راهگشای کار شما تا کنکور خواهد بود. لذا پیشنهاد می کنیم ابتدا کتب همایش زیست شناسی را تهیه کنید تا به تدریج احساس نیاز شما به کتب دیگر ایجاد شود. پس از آن، کتب دیگری که معرفی شدند را می توانید استفاده کنید.

بهترین کتب پیشنهادی درس ریاضیات رشته تجربی:

درصورتی که مهارت بالایی در درس ریاضی ندارید ابتدا از کتاب آبی کانون (سطح ساده) استفاده کنید و برای مرحله بعد (سطح پیشرفته) کتاب خیلی سبز .

 درموردکتب ریاضی جامع مهروماه و تخته سیاه :  کتاب جامع مهروماه کتاب بسیار خوبی است درسنامه ی مفهوم تری نسبت به تخته سیاه دارد اما یکی از انتقاداتی که بر ریاضی جامع مهروماه وارد شده این است که پاسخ آزمون های جامع پایان هر فصل در سایت مهروماه پاسخ داده شده و در کتاب موجود نیست .  با این اوصاف اولویت با کتاب هایی است که در ابتدا گفته شده است.

بهترین کتب کمک درسی فیزیک:

کتاب های برتر درس فیزیک نیز همانند درس ریاضی، برای کار ساده از کتاب آبی کانون و برای سطح پیشرفته تر کتب گاج نقره ای و پس از آن خیلی سبز

 کتب تستی و آموزشی شیمی:

برای درس شیمی بسیاری معتقد اند شیمی سال دوم مبتکران  بهترین منبع و برای شیمی سال سوم و چهارم خیلی سبز  مناسب ترین کتب شیمی هستند. اما ما کتاب شیمی جامع گاج (نقره ای رنگ) (دو جلدی: جلد1 سوال و جلد دوم جواب) را پیشنهاد می کنیم. چراکه از کیفیت آموزشی و تستی بسییار بالایی برخوردار است و تمام نیازهای شما را پوشش می دهد.

بهترین منابع کمک درسی کنکور ریاضی 95 (دروس اختصاصی)

برای دروس حسابان :  میکرو گاج(سفید). گسسته و جبر و احتمال:  فار، میکرو گاج (سفید) و برای هندسه1، هندسه2 و هندسه تحلیلی: کتاب های هندسه پایه و تحلیلی الگو

برای درس فیزیک کتاب های برتر درس فیزیک نیز همانند درس ریاضی، برای کار ساده از کتاب آبی کانون که درسنامه های کوتاه تر و خلاصه تر و پس از آن به تست کنکور پرداخته. و برای سطوح بالاتر گاج نقره ای پیشنهاد می شود.

برای درس شیمی سال دوم مبتکران کتاب های مبتکران سال سوم و چهارم حاوی توضیحات اضافی است که در کنکور مورد سوال قرار نمیگیرد.بنابراین اگر زمان کافی برای مطالعه آنها ندارید بهترین منبع شیمی سال سوم و چهارم خیلی سبز  است. علاوه بر این کتاب شیمی گاج (نقره ای رنگ) (دو جلدی: جلد1 سوال و جلد دوم جواب) نیز از کیفیت آموزشی و تستی بسییار بالایی برخوردار است که هم سطح با خیلی سبز محسوب می شود و به اختیار خود می توانید خیلی سبز یا گاج را انتخاب کنید.

 

بهترین کتاب های کمک درسی کنکور انسانی 95 (دروس اختصاصی)

ریاضی رشته انسانی: ریاضیات انسانی گاج . اقتصاد: برای درس اقتصاد شیوه ی طرح سوال در کنکور به دو شکل حفظی و مسئله است. برای تست های حفظی می بایست کتاب درسی خودتان را به صورت کامل مطالعه بفرمایید و برای یادگیری مسائل نیز از کتاب اقتصاد مهر و ماه استفاده کنید.

ادبیات اختصاصی رشته انسانی : در درجه اول مطالعه کتاب درسی. برای تست از کتاب ادبیات اختصاصی گاج استفاده کنید و برای مبحث عروض و قافیه کتاب ادبیات سال چهارم انسانی گاج (گاج سبز) نیز پیشنهاد می شود.

عربی انسانی: عربی اختصاصی خیلی سبز. تاریخ و جغرافی:ابتدا کتاب درسی و برای تست خیلی سبز. علوم اجتماعی: ابتدا کتاب درسی و برای تست می توانید از تمام منابع موجود در بازار استفاده کنید.

فلسفه و منطق: ابتدا خواندن عمیق کتاب درسی و برای تست زدن از کتاب فلسفه و منطق گاجو کتاب فلسفه سال چهارم(پیش دانشگاهی) گاج استفاده کنید. روانشناسی نیز ابتدا کتاب درسی و برای تست خیلی سبز

 

بهترین کتاب های کمک درسی کنکور هنر
کتاب های انتشارت مبتکران و راه اندیشه، مشق هنر و قلم چی جزو بهترین منابع کمک درسی کنکور هنر محسوب می شوند.
درک عمومی هنر: هنر در گذر زمان(هلن گاردنر). تاریخ هنر(کمبریج).خلاصه تاریخ هنر(پرویز مرزبان)
درک عمومی ریاضی و فیزیک: از منابع مشترک رشته تجربی و ریاضی استفاده کنید که برخی این بخش های مشترک عبارت اند از: محاسبات عددی (تناسب،درصد و معادلات و …) هندسه (زاویه، چهار ضلعی،تبدیلات و احجام فضایی) فیزیک( اندازه گیری،حرکت،نیرو،نور،الکتریسیته ساکن،مغناطیس و….) برای ترسیم فنی: رسم فنی عمومی(احمد متقی‌پور) و سعید درویش(منشور دانش). خلاقیت تصویری تجسمی:مبانی هنرهای تجسمی(غلامحسین نامی). مبانی‌طراحی‌گرافیک(آرمین هیوفمن). خلاقیت نمایشی:تاریخ سینما(مسعود مهرابی) خواص مواد: آیندگان. خلاقیت موسیقی: تئوری موسیقی(مصطفی کمال پور تراب) و ساز شناسی(پرویز منصوری) از جمله منابع کمک درسی پیشنهادی شناخته شده برای رشته هنر هستند.

 

در پایان چند پیشنهاد:

بهترین ها را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. از منوی سمت چپ(و بالای) سایت قسمت "مطالب برتر سایت [پیشنهاد ویژه]" را مشاهده کنید. امیدواریم مفید واقع شوند.

گپ کنکوری سوال و جواب های کنکوری-اینجا کلیک کنید

منابع کنکور برای تمام رشته ها  (جدول بندی شده و منظم)









 سرگرمی و خنده

مصطفی صالحی

گروه های جوک و پر طرفدار تلگرام,بانک گروههای تلگرام ,دعوت همزمان به گروههای جوک پرطرفدار تلگرامتلگرام، گروه تلگرام، Telegram، انواع گروهها در تلگرام، تلگرامی، گروه های تلگرام، دعوت گروه تلگرام، گروهای تلگرام، ورود به گروه تلگرام، لینک دعوت تلگرام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : Mostafa بازدید : 5049 تاریخ : یک شنبه 14 تير 1394برچسب:مقالات کنکوری، دانلود جزوات کنکوری، ترفند های کنکور، مشاور کنکور، دانلود آرشیو فیلم های آموزشی کنکور، فروش ارزان محصولات کنکوری , کنکور 95 , کنکوری 95 , کنکور سال 95 , کنکور سراسری 95 , حذف کنکور 95 , سوالات کنکور 95 , منابع کنکور 95 , برداشتن کنکور 95 , کنکور تجربی 95 , کنکور در سال 95 , کتاب کنکور , کتاب کنکور هنر , کتاب کنکور تجربی , کتاب کنکور انسانی , کتاب کنکور کارشناسی ارشد , کتاب کنکور ارشد مکانیک , کتاب کنکور کاردانی به کارشناسی , کتاب کنکور کامپیوتر , کتاب کنکور ارشد , کتاب کنکور معماری , منابع کنکور هنر , منابع کنکور ارشد معماری , منابع کنکور , منابع کنکور تجربی , منابع کنکور ارشد هنر , منابع کنکور پزشکی , منابع کنکور ارشد مدیریت بازرگانی , منابع کنکور ارشد mba , منابع کنکور ارشد سینما , منابع کنکور ارشد مدیریت صنعتی , کتاب های کمک درسی کنکور تجربی , کتاب های کمک درسی کنکور , کتاب های کمک درسی کنکور ریاضی , کتاب های کمک درسی کنکور هنر , کتاب های کمک درسی کنکور سراسری , کتاب های کمک آموزشی کنکور , کتاب های کمک آموزشی کنکور هنر , بهترین کتاب های کمک درسی کنکور , کتاب های کمک درسی برای کنکور , معرفی کتاب های کمک درسی کنکور , بهترین کتاب های کمک درسی کنکور , بهترین کتاب های کمک درسی کنکور تجربی , بهترین کتاب های کمک درسی کنکور تجربی 95 , بهترین کتاب های کمک درسی کنکور ریاضی95 , بهترین کتاب های کمک درسی کنکور انسانی , بهترین کتاب های کمک آموزشی کنکور1395 , بهترین کتاب های کمک آموزشی کنکور تجربی95 , بهترین کتاب های کمک درسی برای کنکور95 , بهترین کتاب های کمک آموزشی برای کنکور1395 , بهترین کتاب های کمک درسی برای کنکور تجربی , بهترین کتاب های کنکور , بهترین کتاب های کنکور 91 , بهترین کتاب های کنکور تجربی , بهترین کتاب های کنکور ریاضی , بهترین کتاب های کنکور ریاضی فیزیک , بهترین کتاب های کنکور ارشد برق , بهترین کتاب های کنکور ارشد عمران , بهترین کتاب های کنکور انسانی , بهترین کتاب های کنکور از دید بزرگان , بهترین کتاب های کنکور تجربی 95 , بهترین کتاب های کنکور , بهترین کتاب های کنکور 91 , بهترین کتاب های کنکور تجربی , بهترین کتاب های کنکور ریاضی , بهترین کتاب های کنکور ریاضی فیزیک , بهترین کتاب های کنکور ارشد برق , بهترین کتاب های کنکور ارشد عمران , بهترین کتاب های کنکور انسانی , بهترین کتاب های کنکور از دید بزرگان , بهترین کتاب های کنکور تجربی 93,بهترین کتاب های کمک درسی کنکور 95 (تمام رشته ها ,,, konkur8,ir/post/,,,/بهترین-کتاب-های-کمک-درسی-کنکور-95-تمام-رشته-,,, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍,ش, - دراین مطلب بهترین کتاب های کمک درسی کنکور 95 تجربی و ریاضی، انسانی و هنر خلاصه و مفید شرح داده شده است, در اغلب سایت ها منابع گوناگونی ,,, بهترین کتاب های کمک درسی کنکور تجربی 95 :: محصولات ,,, konkur8,ir/,,,/بهترین%20کتاب%20های%20کمک%20درسی%20کنکور%,,, ۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «بهترین کتاب های کمک درسی کنکور تجربی 95» ثبت شده است - مقالات کنکوری، دانلود جزوات کنکوری، ترفند های کنکور، مشاور کنکور، ,,, بهترین منابع کمک درسی کنکور 95 - دانلود رایگان سوالات و ,,, libarshad1388,blogsky,com/,,,/بهترین-کتاب-ها-و-منابع-کمک-آموزشی-در,,, ۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍,ش, - ,,, کنکور سراسری 95, بهترین منابع کنکور تجربی ریاضی انسانی 95-96, لینک دانلود بهترین منابع و کتاب های کمک درسی کنکور سراسری 95, بهترین منابع کنکور 95 | مکتبستان maktabestan,ir › مشاوره › بهترین منابع ۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍,ش, - بهترین کتاب های کمک درسی کنکور 95 بهترین کتاب های کمک درسی کنکور ۹۵, بهترین منابع کنکور ۹۵ دروس عمومی (تمامی رشته ها): بهترین منابع ,,, بهترین کتاب های کمک درسی کنکور 95 تمام رشته ها - هستی ,,, www,hastiblog,ir/,,,/بهترین+کتاب+های+کمک+درسی+کنکور+95+تمام+ر,,, در این مطلب کاملاً اختصاصی از "Chemical-Eng,blog,ir" بهترين کتاب هاي کنکور برای قبولی در ارشد مهندسی شیمی سال ۹۵ را معرفی خواهیم کرد,,,,این کتاب ها حاصل ,,, منابع پیشنهادی تستی و کمک آموزشی برگزیده کنکور 92 همه ,,, konkur,in › اساتید سایت کنکور › علیرضا افشار شیوه جدید پذیرش دانشجوی دکترا از سال 95 اجرا می شود, 13 تیر 1394 ,,, پاسخ آموزش و پرورش به گلایه اولیاء از حجم و محتوای سنگین کتب درسی, 13 تیر 1394 ,,,, دانلود کتاب بانک نکات رزمندگان سال اول تا چهارم دبیرستان رشته ریاضی و تجربی, بهترین کتاب های کمک درسی کنکور ریاضی94 - مشاوره ,,, namavaran3,persianblog,ir/,,,/بهترین_کتاب_های_کمک_درسی_کنکور_,,, دانلود بودجه بندی دروس در کنکور 94 ( دروس عمومی )(٤) ,,, انتخاب رشته کنکور 95(٢) ,,,,,, بهترین منابع کمک درسی و کتاب های تستی کنکور94 در این مطلب بهترین ,,, بهترین کتاب های کمک درسی کنکور 95 تمام رشته ها - دانلود ,,, 6ma,ir/,,,/بهترین+کتاب+های+کمک+درسی+کنکور+95+تمام+رشته+ها,ht,,, با دانستن بودجه بندی و تعداد سوالات هر یک از کتاب هاي درسي در کنکور سالهاي قبل برنامه ریزی بهتری برای کنکور خواهید داشت برای دمشاهده بودجه بندی کنکور رشته ,,, بهترین کتاب های کمک درسی برای کنکور 95 رشته های ,,, chemistry313,mihanblog,com/post/219 بهترین کتاب های کمک آموزشی ویژه کنکور 95 رشته های ریاضی و تجربی نمرات ,,, اسامی نفرات برتر آزمون های شیمی نیمسال دوم سال تحصیلی 94-93 سوالات آزمون پایان ,,, بهترین کتاب های کمک درسی کنکور musicnex1-rzb,parttools,ir/page-529367,html ببینین این منابع منتخب بهترین کتابهای کمک درسی کنکور تو رشته تجربی هستن, یعنی در اصل ,,,, بهترین+کتاب+های+کمک+درسی+کنکور+95+تمام+رشته+ها,